Petua kesuburan lelaki dan wanita timang cahaya mata

Assalamualaikum

Hai semua
Hari ni saya nak share satu kisah yang sangat terkesan dalam hidup saya .

Kisahnya seorang rakan sekerja yang sudah berkahwin selama lebih 10 tahun belum dikurniakan cahaya mata.

Telah beberapa kali mencuba kaedah dan perubatan alternatif tapi masih belum menunjukkan hasil .

Tiba2 dia terdetik utk melakukan detox cara shaklee sebab saya selalu iklan di fb .Dan dia tertarik untuk mencuba.

Beberapa masalah yang dihidapi beliau ialah berat badan yang berlebihan. Sakit lutut, period tidak teratur, emosi tidak stabil ,kulit kusam .Suami juga ada masalah kencing manis. Kencing manis juga boleh menyebabkan sperma tidak subur .


Setelah sekali detox beliau telah turun sebanyak 4kg dan sakit lutut yang dialami. dia sangat gembira dan bersemangat.

Akhirnya setelah setahun berlalu, kini dia dikurniakan seorang cahaya mata lelaki 3 bulan yang lalu.

jika mereka yang mengalami masalah sebegini mmg saya sarankan utk detox dan jaga pemakanan .

Ataupun jika suami isteri tiada masalah saya suka cadangkan beberapa jenis vitamin.

Untuk suami :

Vivix
Coq trol plus
Vitamin E

Utk isteri:

Vivix
GLA Complex
ESP


jika isteri mengalami keputihan yg teruk dan menyebabkan ovum terjejas saya cadangan utk tambah herba moden alfalfa dan garlic complex bagi merencatkan aktiviti bakteria dalam rahim.



Utk maklumat lanjut
HUBUNGI
HAWA
0106300503
PENGEDAR SHAKLEE SERI MANJUNG

0 comments: