Kenapa saya kena daftar sebagai ahli??

Ramai kawan2 saya kalau ajak jadi member shaklee ,tak kesior katenya.. Sbb takut ..

Takut dgn Hantu Kak Limah ke??


Rupanya Takut kena bisnes ..

Adehh.. Bukan mcm tu tau kawan-kawan ..pertamanya . Kat mana2 dalam dunia ni banyak syarikat yang mempunyai polisi keahlian ni .

Contoh:
AEON
POPULAR
TUPPERWARE
AVON
STARBUCKS
CALTEX
PETRON
PETRONAS


ehh.. Byk sangat.. Dan setiap keahlian ada kelebihan dia.. maknanya disitu akan timbul kesetiaan dan rasa ingin bersama dlm setiap promosi syarikat tersebut.

Jadinya begitulah juga dengan Shaklee

Apa lebihnya kalau jadi member shaklee..

Dari ku untung runcit ratus ribu..Baik la korang beli dpt murah 25%!!!

Tak ke banyak tu ??

Buat apa nak habiskan duit untung runcit saya dpt tu... Baik korang bagi parent kan..

Dan lebih mengejutkan lagi tiba2 korang ter'dapat' BONUS sebab kumpul2 order eh.. Cukupla point layak bonus..

Weh . .Sape tak suke dpt duit terpijak.. Makan sendiri je pun ..barang pun satu rumah boleh guna ..Kita guna kita dpt pulangan balik.

Yang makan sendiri shaklee tapi belum daftar tu cepat2 la kontek saya supaya saya tak makan untung byk sangat .. Yg mana korang boleh jimat terlebih tu. ..ataupun sesaje nak join member pun apa salahnya. .Mana tau terdapat bonus ratus ribu .. Ehemmm

0106300503
HAWA
PENGEDAR SHAKLEE SERI MANJUNG

0 comments: