Cara gembirakan isteri beri hadiah YOUTH dan VIVIX

Pening kepala dated anniversary isteri pun lupa..inikan pula kalau lupa birthday dia!!

Memang mintak tidur luar la jawabnya...

huuu..

tapi kan sebenarnya isteri ni bukan nya marah sangat sbb tak ingat tu..tapi kalau sudi apalah salahnya disertai pemberian bermakna walaupun sekecil-kecil pemberian.

Ada isteri yang bekerja keluar pagi2 bersama2...balik kadang duluan kengkadang kelewatan.

Sama2 menggalas tugas pencari nafkah bersama sambil membesarkan anak2..

Ada isteri yang bekerja juga,tapi bekerja dari rumah.Saya rasa ini pun satu tugas yang lebih mencabar.Bangun sebelum ahli keluarga yang lain.Menyediakan sarapan makan pakai anak2 sekolah,baju suami.Lauk nak masak tengah hari dah defrost takut nanti tak sempat masak tengah hari.Balik hantar anak mendobi dan ambil masa utk bisnes sendiri.

Apa pun terpulang para suami mahu menghargai isteri mengikut kemampuan.

Tapi kan...kalau suami tak tahu dan masih samar2 apa nak beri sempena hari2 peringatan..apakata belikan isteri hadiah berupa penjagaan diri dan wajah.Yelah...hari2 jaga orang lain,wajah orang lain berbedak disisir rapi...apa salahnya tiba giliran isteri berlawa-lawa bercantik-cantik.

nak tahu  tak hadiah yang best tu?

YOUTH SKIN CARE



Set penjagaan wajah yang paling digilai masa kini.Merawat wajah kusam isteri yang dilanda penuaan stress akibat pengurusan rumah tangga.Jerawat,jeragat....kulit kasar..warna semakin pudar.

ini adalah pilihan tepat  utk tersayang.

VIVIX MINUMAN TENAGA



Setelah seharian bersungguh-sungguh memberikan yang terbaik utk keluarga,tibalah masa isteri merehatkan diri dengan bekalan anti-oksida yang paling ohsem ni.Kau orang tau,kalau isteri jatuh sakit apa yang berlaku dengan rumah tangga.Aku yakin para suami mesti dah gelabah.Ada tau,disuruh isteri cepat2 balik dari hospital sebab suami tidak tahu uruskan anak-anak.Eiiii...sedihnya..Tapi tak dinafikan ada juga suami yang sangat fleksibel membantu isteri.

Saya rasa VIVIX adalah pilihan tepat buat isteri demi kebahagian sekeluarga.

Boleh hubungi saya
0106300503
HAWA
PENGEDAR SHAKLEE SERI MANJUNG


0 comments: