Rahsia kulit anjal walaupun usia meningkat

RAHSIA??

Mana ada rahsia sebenarnya...rahsia yang semua orang tahu...

Tengok artis kemahen kan kulit depa..masa mula2 depa jadi artis kulit muka lebih kurang kita je..gelap bertompok harap make up je..belum tengok artis Korea..kita pun sibuk la nak putih licin mcm depa..depa ni duit berlonggok maintenen tinggi..tak kisah la kan..

tapi utk petua umum benda basic nak kena jaga ialah

1.ELAKKAN GULA

Sebab apa tau...gula ni meningkatkan lagi wrinkles dan kedut2 di wajah korang haaa...sbb gula ni sedut nutrien tau..tu pasal muka nampak cpt tua..so berpada-padalah dengan gula..boleh beza org kuat minum gula dgn yang tidak..ce tgk ce tgk..

2.MAKAN MAKANAN TINGGI OKSIDA

Antioksida ni penting bagi menghalang radikal bebas.Setiap hari kita stress kan..asap kenderaan ,asap rokok,kurang tidur,sakit kepala dan macam2 lagi..ini lagi mempercepatkan kedutan diwajah.Jadi wajiblah ambil pemakanan antioksida.Saya pilih vivix je..cepat..ngap je sesudu teh.

3.BERSENAM

Bersenam ni boleh kuatkan otot..senaman muka pun penting..senyum tu pun dah menggerakkan otot2 muka ..baru awt muda..


4.PILIH SET PENJAGAAN WAJAH YANG BETUL

Ini penting sangat.Sebab kandungan setiap bahan mempengaruhi jangka hayat kulit.Ada yang dapat hasil cepat tapi beri kesan pada tubuh badan yang lain.Dan ada juga yang tiada kajian klinikal malah hanya bergantung dengan testimoni utk menunjukkan keberkesanan produk.

Tetapi berlainan dengan YOUTH dari Shaklee yang merupakan hasil kajian selama 8 tahun dan terbukti meremajakan kulit sehingga 10 tahun lebih muda!!

jom try YOUTH!

SET PENJAGAAN WAJAH MUDA REMAJA


HUBUNGI 0106300530 OKAY!!

Bulan ni FREE..
FREE RADIANT C+E BERNILAI RM412.50!!

HAA...ITULAH RAHSIA NYA...nampak muda remaja walaupun usia sebenar adalah RAHSIA!!

Ini baru betul RAHSIA..RAHSIA kan umur anda dengan YOUTH!

0 comments: