Resveratrol VIVIX pilihan terbaik dan selamat pesakit kanser


sel kanser hanya dapat dilihat apabila berukuran 1mm 


( terjemahan artikel : mudah faham )

Pada oktober 2006 saya telah disahkan menghidap barah payudara. Saya ada 2 lumpectomies
 ( benjolan) dan telah melalui kimoterapi, herceptin (ubat) ,histerektomi ( pembedahan buang rahim).Bila sudah selesai kimoterapi saya mula mengambil Nutriferon Shaklee, Vitalea ,Ostematrix dan Vitamin C sustain release. Dalam 6 bulan terakhir pemeriksaan saya mula mengambil VIVIX. 

Doktor yang memeriksa saya mengatakan bahawa ujian darah sangat baik.Saya bertanya kepada doktor adakah disitu terdapat nya penawar kanser barah payudara.Doktor jawab TIADA ! Tapi dia menyatakan bahawa ada bahan yang telah dijumpai untuk merawat seseorang yang ada tanda barah payudara .Mereka RASA itu dapat menghalang barah kanser payudara dan kanser prostat berulang kembali.

MOFFITT ( pusat kanser di Tampa Florida) telah melaburkan sebanyak satu juta dollar untuk ujian klinikal 'bahan' ini.

Saya tanya balik doktor apakah 'bahan' tersebut.

RESVERATROL! 



Kemudian saya cakap balik yang saya telah mengambil VIVIX SHAKLEE selama 6 bulan. Doktor tersebut nampak terkejut dan berkata ' awak adalah orang pertama yang kami lihat menunjukkan kesan hebat dengan Resveratrol.

Ini adalah salah satu dari beribu kisah mereka yang mengambil VIVIX.. Kesihatan mereka bertambah baik. Dan Shaklee telah mendahului dalam kajian Resveratrol ini.

 rujuk : bagaimana resveratrol di dalam vivix bertindak

Dan VIVIX yang baru akan dipertingkatkan lagi dari 10x ganda kepada 13x ganda resveratrol.


atau korang boleh layari di sini untuk lebih yakin dengan produk shaklee

Sekiranya korang berminat untuk mencuba VIVIX boleh hubungi segera makcun di talian  0106300530

0 comments: